Produsul Chanel care schimbă regulile jocului în beauty
La orice vârstă, o cremă bună face diferența în ritualurile de îngrijire a pielii. Blue Serum de la Chanel este produsul despre care orice femeie ar trebui să afle, fiindcă schimbă total abordarea anti-aging. S-a terminat cu falsa perfecțiune, trebuie să celebrăm longevitatea.
Când vine vorba de frumusețe, sunt adepta lucrurilor simple în defavoarea „artificiilor” complicate și laborioase. Cred în mâncare sănătoasă și cu moderație, multă apă, mișcare, o respirație corectă, somn bun și în general lucruri care nu costă o avere, ci reprezintă doar moduri de a-ți valorifica mai bine viața și timpul.
În privința pielii, convingerile mele sunt aceleași. Până la 33 de ani nu mi-am făcut nicio procedură complicată pentru ten, nimic care să implice ace sau dispozitive elaborate, dar am încercat să folosesc mereu cel mai bun produs la care aveam acces.
Aici nu vorbesc doar de bani și de branduri, ci de acele produse care să aibă în spate o tehnologie avansată, ingrediente de calitate și ale căror efecte să fie vizibile pe pielea mea. Genele ne ajută până la un punct, iar eu sunt norocoasă în acest sens, dar dincolo de asta, ține de noi.
Mă întorc mereu la cuvintele lui Coco Chanel: „Natura îți dă chipul de la 20 de ani, viața îl modelează pe cel de la 30, dar la 40 de ani ai fața pe care o meriți”. Prin asta eu înțeleg fața pe care ai îngrijit-o și de care te-ai preocupat măcar puțin. Cuvintele ei au fost cel care mi-au trezit curiozitatea în legătură cu cremele Chanel, cu ani în urmă, iar acum este unul dintre brandurile mele de încredere. Când ai folosit ceva ani de zile, garanția este istoria voastră comună.
BLUE SERUM a fost anunțat încă dinainte de lansare ca un produs revoluționar ca viziune, iar după ce l-am testat o săptămână am înțeles de ce. Dacă până acum toate produsele anti-aging ne promiteau că vom îmbătrâni fără niciun rid (ceea ce oricum e utopic), Blue Serum nu vorbește despre perfecțiune falsă, ci despre longevitate.
Prima dată când am auzit de el m-am gândit la spiritul franțuzoaicelor, care vor să-și păstreze frumusețea toată viața, rămânând autentice.
De ce BLUE?
„Blue zones” sunt acele părți ale lumii în care populația manifestă caracteristici extraordinare de longevitate. Dincolo de ecosistem, acei oameni au în comun un stil de viață bazat pe 4 elemente:
o dietă echilibrată
activitate fizică regulată
un bun management al stresului
o comunitate unită și prietenoasă.
În cartea lui Malcom Gladwell – ”Outliers” – jurnalistul canadian oferă un exemplu de „blue zone” american, produs al comunității unite care transformase totul într-un loc lipsit de stres, boli cardiovasculare și unde locuitorii trăiau până la vârste înaintate. Mai precis un orășel din estul statului Pennsylvania, unde comunitatea italiană recrease practic spiritul orașului italian de proveniență, Roseto:
„Puteai vedea trei generații stând la aceeași masă, apoi mici băcănii și brutării, oameni plimbându-se relaxați pe stradă și oprindu-se la porțile vecinilor să stea de vorbă (…) Era magic”
Pornind de la acest concept, cei de la Chanel au studiat similaritățile dintre centenarii din Blue Zones și persoanele cu ten tânăr și sănătos până la vârste înaintate. Rezultatul a releva că există 4 mecanisme esențiale pentru longevitatea cutanată:
ENERGIA CELULARĂ, comparabilă, pentru piele, cu un exercițiu fizic zilnic;
METABOLISMUL CELULAR, echivalentul dermatologic al unei diete echilibrate
ADAPTAREA LA STRESUL CELULAR: echivalentul pentru piele al rezistenței noastre la stresul zilnic;
COMUNICAREA INTERCELULARĂ, esențială pentru starea pielii.
Cum putem arăta ca oamenii din Blue Zone, deși trăim în Stress Zone?
Chanel a identificat anumite plante care cresc numai în Blue Zones și care sunt recunoscute pentru eficiență. De la ele s-a ajuns în final la 3 ingrediente-cheie, care au efect asupra tuturor celor patru elemente de mai sus.
Acestea sunt cafeaua verde de Costa Rica, măslinele de Sardinia și masticul de Grecia. Ele activează mecanismul de apărare al pielii și îmbunătățesc longevitatea cutanată. Tenul arată proaspăt, sănătos și luminos, iar despre asta este până la urmă frumusețea. Bătrânețea nu poate fi combătută, este un dat al vieții, dar poate fi trăită frumos și senin, încercând să ne păstrăm sănătatea din cap până-n picioare cât mai mult timp posibil.
Cum se aplică Blue Serum?
Este compatibil cu absolut orice cremă pe care o folosim în mod normal și se aplică la începutul ritualului de îngrijire a pielii, dimineața, seara sau chiar de două ori pe zi.
Spre deosebire de alte produse anti-aging, poate fi folosită de la orice vârstă. Nu acționează asupra unui factor al timpului, precum ridurile, ci îmbunătățește aspectul general al pielii, așa că nu e niciodată prea devreme.
„Blue Serum” se găsește în boutique-ul Chanel din Băneasa Shopping City și în magazinele Sephora, Douglas, Marionnaud și B&B.