Despre tot ce-i fin și fain

Bar of the World: cum creezi o țară pe fiecare etaj

By 21 septembrie, 2017Lifestyle
read time 5 min
 
21 septembrie, 2017

Bar of the World: cum creezi o țară pe fiecare etaj

Pentru că berea Heineken este prezentă în 192 de țări, evenimentul Bar of the World a recreat 4 țări pe diferitele etaje ale unei clădiri moderne din centrul Bucureștiului. Am fost în Brazilia, Japonia, Islanda și Olanda, într-o singură seară… furtunoasă.

by

De când am primit invitația la evenimentul de lansare a campaniei Heineken There’s More Behind the Star, imaginația mea a început să lucreze: o clădire din sticlă și cărămidă aparentă, cu câte o „țară” la fiecare nivel, plus un Bar of the World la ultimul etaj, cu vedere spre centrul Bucureștiului. Spectaculos și cool.

 

 

Am ajuns la eveniment exact la ora la care avertismentele de furtună ne sfătuiau să rămânem în casă, la adăpost. La țanc ca să văd câteva fulgere în noapte, deasupra Intercontinentalului, de pe terasa luminată de la Bar of the World, chiar înainte să înceapă ploaia.

 

Particip la zeci de evenimente, în virtutea meseriei mele: toate sunt muncite din greu, unele sunt cu adevărat reușite și câteva au factorul wow. Evenimentul de aseară a fost din ultima categorie: genul de experiență de la care pleci cu un zâmbet și de care-ți amintești la mult timp după. Pentru că te mișcă, și la propriu, și la figurat.

 

 

Despre ce a fost vorba la Bar of the World?

 

Călătoria a început în Brazilia, acolo unde s-au deschis prima oară porțile liftului. Un explorator ne-a povestit despre tehnici de supraviețuire în junglă și despre tot felul de lucruri amuzante și interesante. Te-ai gândit vreodată ce faci dacă te atacă un Anaconda și n-ai nicio armă la dispoziție? Nici eu, până aseară. Acum știu.

 

Am învățat să tragem la țintă cu un instrument rudimentar tipic junglei, am gustat bere Heineken exact așa cum arată ea în Brazilia și am primit prima ștampilă pe pașaportul de „Citizen of the World”.

 

 

 

 

 

Următorul etaj: Japonia

Ritualul ceaiului, lămpile din hârtie și posterele colorate tipice cartierului Harajuku din Tokyo, un artist care îți putea desena pe mână un tatuaj de inspirație orientală și o atmosferă oriental-minimalistă.

 

 

 

 

 

Realitate virtuală în Islanda

Una dintre țările mele preferate și un adevărat spectacol natural, Islanda a fost recreată printr-o intrare „înghețată”, urmată de o zonă de Realitate Virtuală. M-am plimbat printre cascadele islandeze și am văzut Aurora Boreală, totul cu o telecomandă virtuală în forma unei sticle de Heineken.

 

 

 

Olanda: locul în care a început totul

Povestea Heineken a început aici și s-a răspândit în 192 de țări, așa că Olanda nu putea lipsi. De aici se urca la ultimul etaj, Bar of the World, locul în jurul căruia s-a creat toată povestea.

 

 

 

 

 

Cum ajungeți și voi la Bar of the World?

Intrați pe site-ul BAR OF THE WORLD și vă logați pentru a primi un pașaport electronic (varianta digitală a ceea ce aveam eu in pozele de mai sus) și a afla data la care puteți face turul. Nu-l ratați, e cu adevărat o experiență superbă!

Foto: Fine Society

4 Comments

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.