Despre tot ce-i fin și fain

10 lucruri cool care m-au inspirat în revistele lunii iunie

By 12 iunie, 2016Culture
read time 2 min
 
12 iunie, 2016

10 lucruri cool care m-au inspirat în revistele lunii iunie

Nu mai este niciun secret faptul că nu plec la drum fără un teanc consistent de reviste, de la cele românești până la Vogue, Porter, The Gentlewoman, Monocle și tot ceea ce mă mai inspiră când ajung în fața standului de presă. Pentru că obișnuiesc să-mi iau notițe și să rup foile cu idei deștepte, mi-am dat seama că ar fi interesant să împărtășesc și cu voi revelațiile mele. Iată ce mi s-a părut cel mai interesant în „recolta” de presă din iunie.

by
„Sunt ceea ce francezii numesc o bonne à tout faire. O menajeră bună la toate. Eu creez decorurile, eu creez costumele, eu îmi imaginez dialogul. Aceasta este maniera mea de a gestiona lucrurile. Tot ceea ce se întâmplă pe scenă este opinia generală a unei singure persoane: eu”

(Karl Lagerfeld, despre colecțiile Chanel, în ,,Red”)

„Am învățat, în timp, că-i o greșeală să-ți folosești toate ideile deodată, așa că le arhivez. Iar ideile tot vin. Nici nu mă mai entuziasmez. Aș putea să vând idei. Ideea în sine nu-i ceva excepțional, să o pui în practică la momentul potrivit este excepțional”

(Andreea Bădală de la Murmur în „Glamour”)

„Sunt slabă pentru că mănânc porții mici, dar nu-mi refuz aproape nimic. Mă simt sexy atunci când am sare de mare în păr, după o zi întreagă petrecută la plajă. Brazilienii adoră naturalețea. Bem apă de cocos, mâncăm legume proaspete și plesnim de sănătate”

(Alessandra Ambrosio în Cosmopolitan România)

„Nu spun că nu am zile în care le invidiez pe mamele care stau acasă cu copiii, cele care se implică în toate activitățile lor și nu ratează niciun eveniment de la școală. Și, în momentele în care mă simt copleșită de tot, mă gândesc uneori că ar trebui să mă opresc. Dar m-aș minți pe mine. Nu aș fi cea mai bună mamă care pot să fiu dacă nu mi-aș urma pornirile creative. Aș simți un gol interior, care s-ar simți și acasă. Ceea ce încerc este să le ofer copiilor mei ceva diferit. Nu mai bine, nu comparabil, ci diferit. (…)

 

Da, poate că sunt mama care urmărește prezentarea fiului pe FaceTime, de la 6.000 de mile depărtare. Dar e miezul nopții acolo unde sunt, stau pe telefon și poate… doar poate… copiii mei vor găsi inspirație în această mamă care se străduiește să jongleze un milion de farfurii, dar totuși reușește să-și facă apariția, ori de câte ori poate. Poate că asta le va încălzi inimile la fel ca pe cele ale copiilor care au mamele mereu prezente. Poate că nu e vorba de a fi o mamă rea, ci doar… un alt fel de mamă”

(Actrița Kate Hudson într-un articol scris pentru InStyle USA)

„La prânzul cu nominalizații la Oscar, în februarie, actrița Brie Larson a descris poate cel mai bine modul în care tinerele actrițe spun o poveste prin intermediul stilului lor vestimentar. Vorbind despre alegerea rochiei sale de Oscar, ea a zis «Scopul este să încerc să reflect cât mai bine felul în care arată sufletul meu»”

(InStyle SUA)

„Arată bunătate, empatie și recunoștință în fiecare zi a vieții tale. Dacă ai sănătatea întreagă, ești oricum deja înaintea multor alți oameni…”

(Jennifer Aniston în „People”)

„Să fii expat, să locuiești într-un alt oraș decât cel în care te-ai născut și ai crescut, înseamnă să observi totul. Când locuiam în Londra, mă simțeam atât de prezentă, de trează, uimită de arhitectura și istoria locului. Ca american, nu te poți obișnui niciodată cu o astfel de frumusețe…”

(Gwyneth Paltrow în „Red”)

„Machiajul minimalist, corect aplicat, se poate transforma într-o extensie armonioasă a ceea ce dorești să transmiți. Și, de fapt, aceasta este adevărata provocare: să fii cu adevărat ce ești. Machiajul te ajută să transmiți ceva despre tine”

(Dana Argeșan în „Cosmopolitan România”)

„Cu tot spiritul jucăuș și șarmul Vogue-ului britanic, simplitatea și calitatea au fost două elemente indestructibile ale crezului său. În 1974, revista prezenta profilul unei femei imaginare, noul tip de colecționar de modă: «Cheltuiește mai mulți bani pe hainele ei decât majoritatea femeilor, dar – când acestea caută cu frenezie ceva de purtat – ea este deja perfect îmbrăcată. Când hainele altor femei încep să arate nepotrivit, ale ei sunt potrivite. Așa că, în final, ea nu cheltuiește mai mult decât celelalte femei»”

(Lisa Armstrong în „Vogue UK”)

„Desenează un cerc și pune-ți numele în mijloc. Scrie BRANDUL MEU, iar pe săgețile pe care le trasezi în lateral scrie toate valorile pe care le reprezinți. Ele reprezintă brandul tău. Conform studiilor și cercetării în domeniu, dacă valorile personale se potrivesc cu valorile organizației pentru care lucrezi, vei fi satisfăcut de viața ta. Vei putea fi cu adevărat fericit numai dacă ești tu însuți și te simți confortabil cu ceea ce faci, așa că nu încerca să proiectezi pe nimeni altcineva. Fii tu și atât!”

(Tazeen Ahmad, executive coach, în „Red”)

Foto: Shutterstock