Despre tot ce-i fin și fain

Longines a creat un ceas ediție limitată, alături de Kate Winslet

By 16 iunie, 2017Lifestyle
read time 2 min
 
16 iunie, 2017

Longines a creat un ceas ediție limitată, alături de Kate Winslet

Între 10 și 30 iunie, Longines scoate la licitație caritabilă pe internet trei ceasuri din aur în ediție limitată, create de unul dintre ambasadorii săi de brand, actrița Kate Winslet. Toți banii merg către fundația The Golden Hat, care militează pentru schimbarea percepțiilor legate de oamenii diagnosticați cu autism.

by

Publicitatea de calitate e memorabilă. Am realizat asta în momentul în care, citind comunicatul de presă despre licitația caritabilă organizată de Longines și Kate Winslet, în minte mi-a apărut fulgerător imaginea lui Kate Winslet, fotografiată lângă un cal, pe un billboard imens cu tagline-ul „Elegance is an attitude”. 

 

Brandul elvețian iconic Longines a comunicat foarte frumos în ultimii ani, bazându-se pe așa-numiții „ambasadori ai eleganței”, printre care actrița Kate Winslet, actorul Simon Baker („The Mentalist”), tenismenii Andre Agassi și Stefi Graf, actrița și modelul indian Aishwarya Rai Bachchan, schiorii Aksel Lund Svindal și Mikaela Shiffrin, actrița lituaniană Ingeborga Dapkunaite, campioana la echitație Jane Richard, gimnasta elvețiană Giulia Steingruberlotul masculin de gimnastică al Chinei, dar și câteva figuri iconice ale Asiei, precum Chi Ling Lin, Eddie Peng și Aaron Kwok Fu Shing.

 

Pe 10 iunie, în magazinul Longines de pe Faubourg Saint-Honoré din Paris, brandul elvețian a lansat – alături de unul dintre ambasadorii săi de eleganță, actrița Kate Winslet – modelul în ediție ultra-limitată „Flagship Heritage by Kate Winslet”. Trei dintre cele cinci exemplare vor fi licitate online, până la finele lunii iunie, în beneficiul unei fundații al cărei cofondator este chiar Kate Winslet și care are ca scop schimbarea percepției în legătură cu persoanele diagnosticate cu autism.

 

Ceasul „The Flagship Heritage by Kate Winslet” are același cadran precum modelul Longines „The Flagship Heritage – 60th Anniversary 1957-2017” și a fost gândit în urma unei vizite a actriței în Elveția, la sediul Longines. Winslet a ales cadranul, carcasa ceasului și cureaua.

 

Dintre cele cinci exemplare din aur, produse și numite după ambasadorul de brand, trei vor fi scoase la licitație pe https://www.longines.com/auction, până pe 30 iunie la 16:59 ora României.

 

Dintre celelalte două piese rămase, una îi va fi oferită lui Kate Winslet, iar cea de-a doua va fi expusă în muzeul Longines din Saint-Imier, Elveția.

 

Recunosc că mi-a plăcut foarte mult această colaborare, nu doar pentru că are o dimensiune caritabilă, ci și pentru că, dintre toate actrițele de la Hollywood, Kate Winslet a fost mereu una dintre slăbiciunile mele. Are o frumusețe neconvențională și a reușit să zdruncine prejudecățile Hollywood-ului privind femeile cu forme, ceea ce nu-i deloc puțin lucru.

 

De la „Titanic” încoace, și-a construit cariera bucată cu bucată, fără să fie implicată în scandaluri și cancanuri, ceea ce este o performanță absolută dacă privim un pic în jur la viteza cu care se schimbă starea civilă, preferințele și prieteniile în Cetatea Filmului. Așadar, dacă e vorba de eleganță, mi se pare foarte bine aleasă ca ambasador. Având în vedere că și alți ambasadori Longines au fundații pe care le sprijină, rămâne de văzut care va fi următoarea colaborare și următorul model în ediție limitată.

 

În România, ceasurile Longines se găsesc la Orologeria Galt, Kultho și Cellini.

Fotografii: Longines

Pentru mai multe articole, povești și inspirații, mă puteți urmări pe paginile de INSTAGRAM și FACEBOOK