Despre tot ce-i fin și fain

Colecția Chanel de Crăciun și cum poți avea o sesiune de răsfăț în magazin

By 13 decembrie, 2017Lifestyle
read time 5 min
 
13 decembrie, 2017

Colecția Chanel de Crăciun și cum poți avea o sesiune de răsfăț în magazin

De anul trecut, Chanel are un spațiu de beauty în Băneasa Shopping City, cu tot universul de parfumuri, machiaj și produse de îngrijire a pielii. Ceea ce poate nu știai este că Chanel Espace Beauté ascunde tot felul de răsfățuri și exclusivități periodice, de care poate beneficia orice persoană care iubește produsele și spiritul Chanel.

by

Săptămâna trecută am fost în magazinul Chanel din Băneasa Shopping City, pentru a descoperi colecția specială de Crăciun – despre care povestesc mai multe în cele ce urmează – dar și pentru o sesiune de make-up cu noile produse. Le-am văzut, le-am analizat pe toate părțile și am plecat acasă cu un machiaj personalizat făcut cu ele.

 

Am mai spus asta și înainte, dar simt nevoia să reiterez: Chanel Espace Beauté din Băneasa Shopping City îmi place foarte tare pentru că e o ambasadă veritabilă a spiritului Chanel și singurul loc unde găsesc toată gama de produse de beauty a brandului, plus parfumurile din gama Les Exclusifs, cele pe care doar magazinele monobrand Chanel din lume le pot vinde.

 

 

De pe 20 noiembrie, Chanel Espace Beauté găzduiește o colecție efemeră de make-up denumită sugestiv „Numéros Rouges”, imaginată de Lucia Pica, Global Creative Makeup & Color Designer Chanel, despre a cărei viziune am mai scris și aici. Practic, e o ediție limitată a produselor iconice Chanel, în ambalaje roșii, special create pentru sărbători, pe care o găsiți doar aici.

 

Tot exclusiv în magazin mai găsiți produsul meu preferat din acest final de an, de care m-am îndrăgostit din prima clipă în care am ținut flaconul în mână: Nº5 FRAGMENTS D’OR. Este un gel care luminează pielea în nuanțe de auriu subtil și se aplică pe tot corpul.

 

Deși în fiecare an am tot văzut, am încercat, ba chiar am și primit cadou tot felul de creme și geluri cu promisiuni de sclipici, niciodată n-am folosit efectiv unul fiindcă nu m-au convins. Nu mi se părea că ar fi pentru mine.

 

Acesta, trecând peste aspectul superb, a fost un coup de foudre în momentul aplicării pe corp. E foarte-foarte delicat, hidratant și dă pielii o notă de strălucire discretă, fără nimic strident. Trebuie să-l încercați ca să vedeți despre ce vorbesc.

 

 

Tot luna aceasta, exclusiv în Chanel Espace Beauté, orice produs pe care îl cumpărați, indiferent cât de mare sau de mic, vine într-un ambalaj superb de sărbători, cu panglică roșie și camelia atât de dragă lui Coco Chanel aplicată discret pe hârtia personalizată. Mie îmi plac la nebunie astfel de amănunte, cred că lucrurile mici fac cu adevărat deliciul unui răsfăț sau al unui cadou, iar cei de la Chanel depun foarte mult efort pentru a veni de fiecare dată cu un amănunt prețios.

 

Spre exemplu, când am fost eu în magazin pentru machiaj și pentru explorarea colecției, ambalajele din imaginea de mai jos tocmai sosiseră de la Paris, fiind concepute special pentru acest Crăciun de către echipa de creație a brandului. Am avut norocul să intru în culisele multor branduri frumoase din lumea modei și a frumuseții, dar ceea ce m-a uimit de fiecare dată la Chanel a fost această fermecătoare coerență în tot: de la spiritul brandului până la ultima panglică de pe punga de cadou cu care pleci din magazin.

 

Și, tocmai de asta, de câte ori cineva îmi vorbește despre Chanel sau manifestă vreo curiozitate în legătură cu slăbiciunea mea declarată despre brand, îl trimit direct spre Chanel Espace Beauté din Băneasa Shopping City. Nu am niciun interes financiar, nu am acțiuni la compania-mamă Chanel – deși nu mi-ar fi displăcut câtuși de puțin, sinceră să fiu – dar mi se pare unul dintre puținele locuri de la noi în care simți cu adevărat o atmosferă „ca afară”, în accepțiunea cea mai firească și lipsită de snobism a termenului.

 

„Afară” nu e totul strălucitor și perfect, nici pe departe, dar în industria luxului și a micilor răsfățuri de beauty pot spune că marile branduri au dus aproape de perfecțiune procesul de interacțiune cu un cumpărător și modurile prin care îl pot face părtaș la universul profund al casei respective.

 

Când plec în străinătate și am câteva ore libere, îmi place la nebunie să hoinăresc prin boutique-uri, ca o formă de evadare. De cele mai multe ori nu cumpăr nimic sau mă întorc cu o punguță minusculă, în schimb înțeleg, mă inspir, observ detalii și văd la lucru mecanismul extraordinar al industriei luxului, despre care scriu de atâția ani. Magazinul Chanel din București îmi dă aceeași stare de spirit și de asta îmi e așa de drag.

 

 

Important de reținut este că experiența pe care o relatez eu mai sus – cu testatul de produse, exploratul, sfaturile de machiaj – e pentru toată lumea, nu doar pentru jurnaliști sau bloggeri. Mi-au spus mai multe persoane că au o strângere de inimă înainte să intre într-un magazin „de lux” dacă nu vor să cumpere neapărat ceva în acel moment sau dacă nu știu foarte bine ce caută. Eu tocmai de asta i-aș încuraja să intre: pentru experiență.

 

Într-un magazin cum e Chanel din Băneasa Shopping City nu te duci doar ca să bifezi o listă de produse și să pleci acasă cu punga de cumpărături, ci te duci ca să întrebi, să testezi, să ți se povestească, să-ți faci un machiaj, să vezi produsele la lucru. Îndrăzniți! Toate merităm o experiență frumoasă de răsfăț, iar singura barieră e în mintea noastră, în temerile că nu ne potrivim, că nu e momentul, că nu ne permitem chiar atunci… Sunt strict bariere mentale, iar decembrie e luna perfectă ca să faceți pasul și să încercați.

 

Fetele din magazin sunt foarte amabile și calde, au răbdare, știu povestea fiecărui produs și le-am urmărit cu coada ochiului cât am stat la machiaj, în interacțiunea cu oamenii care au intrat în magazin. Unii au cumpărat, alții doar au privit, câțiva au vrut să afle ceva despre un produs anume, dar toată lumea a avut parte de același tratament impecabil. Deci „Dacă nu cumpăr, nu intru fiindcă o să se uite lumea ciudat la mine” chiar nu stă în picioare.

Despre colecția specială de Crăciun:

 

 

Colecția NUMÉROS ROUGES a fost gândită de Lucia Pica pornind de la un set de paradoxuri foarte interesante. Intens, dar ușor de folosit. Curajos, dar simplu. Strălucitor, dar elegant. Fiecare produs a fost gândit ca reinterpretare a unui pas de machiaj clasic, cu un twist. Un ruj roșu perfect, un „smokey eyes” reinterpretat, un lac de unghii într-o nuanță neașteptată.

 

Rujurile vin în patru nuanțe de roșu, numerotate de la 1 la 4, și inspirate dintr-un tabiet foarte șic al lui Gabrielle Chanel, care nu pleca niciodată de acasă fără rujul ei roșu iconic, parte din semnătura personală. Tocmai de asta, ea numea rujul roșu, un „rouge pour la vie”, un roșu pentru toată viața.

„Diferența dintre cele 4 nuanțe de ruj nu este dramatică, totul stă în subtonurile culorilor. Motivul pentru care nuanțe diferite de roșu se potrivesc unor femei diferite are legătură cu subtonurile pielii noastre (mai calde sau mai reci, n.red). Mie, de exemplu, îmi place să văd roșul purtat pe o piele curată și strălucitoare, acompaniat doar de o atingere ușoară de fard de obraz. Poți să porți ruj roșu chiar dacă nu ești fata curajoasă care a purtat mereu roșu. Nici măcar nu ai nevoie de precizie sau îndemânare la machiaj: rujurile roșii din colecția Numéros Rouges pot fi aplicate inclusiv cu degetele, sau direct din tub și tapotând apoi cu degetele pentru uniformizare”

Lucia Pica

 

 

 

Ochii sunt și ei puși în valoare prin „Trait de Caractère”, o paletă cu 5 nuanțe de fard care întrupează, așa cum spune și numele, cinci „caractere” diferite: de la timiditatea unor nuanțe de beige-rozé până la curajul unui deep aubergine sau a unui verde-smarald.

 

Peste acest machiaj sau purtat separat, există și Ombre Première Crème, într-o nuanță de kaki-platină numită Silver Screen, cu aspect de praf de stele.

 

La colecție se mai adaugă eyeliner-ul Stylo Yeux Waterproof în nuanța Legendary Green: un verde intens, întunecat și misterios.

După gelul cu particule de aur, produsul meu preferat din colecție este fardul de obraz Joues Contrastes în culoarea denumită „So Close”. E un oranj deschis, spre coral, despre care Lucia Pica spune că merge minunat pe tonuri de piele olive, dar chiar dacă pielea mea e mai mult spre roz, mi-a plăcut foarte tare și cred că mi se potrivește.

 

 

Dacă vreți să vă faceți un răsfăț luna aceasta, mergeți în Chanel Espace Beauté din Băneasa și luați-vă o jumătate de oră de testat, întrebat și povestit. O să aflați lucruri interesante despre subtonurile pielii, adică exact ceea ce spunea mai sus Lucia Pica, și despre ceea ce vi se potrivește și ce nu. Priviți, bucurați-vă și explorați: să înveți ceva nou despre tine, chiar dacă e vorba de o trăsătură de caracter sau strict de nuanța de ruj care ți se potrivește – poate fi un dar frumos de Crăciun pentru propria persoană.

 

Fotografii: Chanel

Pentru mai multe articole, povești și inspirații, mă puteți urmări pe paginile de INSTAGRAM și FACEBOOK



One Comment

  • Flower spune:

    Uite fix asta am sa fac tura urmatoare cand merg la Bucuresti :). Iti multumesc frumos pentru articolele interesante, din fiecare am ales cate ceva palpabil si potrivit mie, pentru tipsuri si pentru tot ceea ce oferi: particele din experientele tale-pentru noi. Cu mare drag…. Sarbatori fericite!