Despre tot ce-i fin și fain

O seară la Operă: primul Club Privé HAUTE CULTURE & CASIANI

By 25 noiembrie, 2024Culture, Lifestyle
read time 05 min
 
25 noiembrie, 2024

O seară la Operă: primul Club Privé HAUTE CULTURE & CASIANI

În interioarele somptuoase ale Operei Naționale din București, prima ediție HAUTE CULTURE Club Privé a așezat reflectoarele pe o casă de bijuterii care creează povești pentru eternitate: CASIANI. Împreună, am creat o seară magică pentru o comunitate aleasă de invitați cu valori și principii comune, dar și cu o pasiune autentică pentru bijuterii și cultură.

by

Dacă există ceva mai prețios decât diamantele, acel lucru este timpul.

 

Un eveniment care să-ți merite cu adevărat timpul este cel care reușește să ofere o experiență memorabilă în schimbul bucuriei și efortului de a participa.

 

 

Exact de la această idee de onorare a timpului invitaților s-a pornit în creionarea primei ediții Club Privé, organizată de HAUTE CULTURE (revista „pe hârtie” creată de mine și de Marta Ușurelu) și casa de bijuterii CASIANI.

 

De aici și unicitatea propunerii noastre: o recepție elegantă, în cadru foarte restrâns, în foaierul Operei Naționale, urmată de reprezentația operei „Nunta lui Figaro”, în regia lui Sir David Pountney.

 

Am început seara cu bijuteriile prețioase, în culori vibrante, ale casei CASIANI și am încheiat-o în acordurile muzicii lui Mozart: exact logodna dintre lux și cultură care face parte atât din crezul HAUTE CULTURE, cât și din filosofia de brand CASIANI.

 

Lansat în urmă cu un an pe piața din România, după o cercetare minuțioasă întinsă de-a lungul mai multor ani, brandul CASIANI s-a născut din imaginația unei românce care activează de-o viață în industria internațională a luxului.

 

Rezumând principiile și valorile luxului autentic, învățate la prima mână, Laura Dhingra și-a imaginat un brand propriu care să aibă ca valoare primordială libertatea absolută de creație.

 

De la piatră până la bijuteria finală, totul să poată fi controlat în cel mai mic detaliu, pentru a asigura că totul se înscrie în standardele de performanță ale casei.

 

Având în spate o poveste de familie întinsă pe mai multe generații de bijutieri, cu ateliere în Jaipur și Bangkok și pornind de la meșteșugul autentic al unor artizani din tată-n fiu, fiecare bijuterie CASIANI are un traseu clar și transparent.

 

Cele mai multe dintre pietre sunt obținute direct de la sursă (cu excepția celor care fac, istoric, strict obiectul licitațiilor internaționale, precum diamantele), iar designul este realizat, de la schiță și până la piesa finală, în atelierele brandului.

 

 

Nu există intermediari, doar un traseu firesc și coerent de la materie primă la bijuteria finală.

 

Această libertate completă înseamnă atât creativitate, prin capacitatea de a materializa idei ieșite din imaginația clienților, cât și o varietate imensă de pietre, culori, monturi și finisaje.

 

O parte integrantă din esența CASIANI o reprezintă, de altfel, pietrele mai puțin cunoscute, remarcabile prin calitate, culoare și strălucire, cărora le-am dedicat un articol special în acest număr al revistei tocmai pentru că au povești palpitante.

 

Evenimentul Club Privé by HAUTE CULTURE & CASIANI, organizat la Opera Română, a fost un prilej de a povesti despre pietre fascinante precum tanzanit sau morganit, de a proba piese unice și a împleti poveștile bijuteriilor cu cele ale oamenilor prezenți.

 

Având un număr foarte mic de invitați, aleși unul câte unul, ne-am dorit un eveniment la care să existe răgazul de a asculta povești, de a crea conexiuni și de a ne hrăni sufletul cu istorii frumoase despre pietre, culminând cu emoția muzicii lui Mozart, pe bucuria libretului lui Lorenzo Da Ponte.

 

Ne-am dorit să fie un timp folosit cu sens și însemnătate.

 

Am vorbit mult despre valorificarea timpului în această poveste a evenimentului Club Privé, pentru că brandul CASIANI are o relație cu totul specială cu timpul.

 

Sloganul brandului este ”We create your forever”, o sintetizare poetică a unui crez cât se poate de real și concret: dacă este aleasă cum trebuie, o bijuterie fină poate fi atât expresia unor sentimente și emoții profunde, cât și o investiție profitabilă în viitor, de-a lungul mai multor generații.

 

 

 

Foto: Sorin Stana, Adrian Holerga, CASIANI

Pentru mai multe articole, povești și inspirații, mă puteți urmări pe paginile de INSTAGRAM și FACEBOOK