Despre tot ce-i fin și fain

Mariana Romanică a creat „ADN stilistic”, pentru a ajuta femeile să-și schimbe imaginea și destinul

By 5 iunie, 2019Frivolities
read time 20 min
 
5 iunie, 2019

Mariana Romanică a creat „ADN stilistic”, pentru a ajuta femeile să-și schimbe imaginea și destinul

Consultant de imagine de peste 8 ani, Mariana Romanică a studiat toate elementele care compun stilul personal: de la geometria corpului la chimia culorilor și la stima de sine. Rezultatul: programele personalizate „ADN Stilistic” și „Garderoba de 13 piese”, care duc consultanța de stil din zona de estetică înspre știință, matematică și lucruri măsurabile.

by

Există oameni care se apucă de o anumită activitate și există oameni care se investesc cu totul. Mariana Romanică e genul de om care se investește complet. Când se apucă de un lucru, tratează fiecare amănunt ca și cum ar fi de o importanță vitală. Și chiar așa și este.

 

 

Când a decis că drumul care i se potrivește este cel de consultant de stil, a făcut cele mai bune cursuri pe care le avea la dispoziție, în România și la Milano. A creat ”Garderoba-capsulă cu 13 piese” (din care se pot compune 70 de ținute diferite) abia după ce a făcut și o școală de design și croitorie, ca să înțeleagă geometria din spatele croiurilor.

 

Intuia că, la un moment dat, clientele îi vor cere sfaturi despre armonizarea machiajului cu ținutele lor, așa că s-a apucat de cele mai bune cursuri de make-up pe care le-a putut găsi, ca să dea sfaturi pertinente. Când a văzut că unele cliente au blocaje legate de stima de sine, a început să studieze latura de coaching.

 

Din toate aceste demersuri s-a și născut „ADN stilistic”: nu doar stil vestimentar, ci o identitate stilistică deplină, de la culori și până la componenta emoțională care ne determină alegerile.

 

Chiar și când i-am cerut câteva fotografii pentru articol, m-a întrebat mai întâi care este formatul, dimensiunea și rezoluția la care vreau să mi le trimită. Într-o lume în care atenția la detalii este o raritate, Mariana tratează totul ca și cum ar fi vital.

 

Acesta este secretul ei: meticulozitatea.

 

O cunoșteam din vedere și ne intersectasem ani la rândul la câteva evenimente punctuale, dintre care unul chiar înainte ca ea să nască cel de-al doilea copil (da, este dublu mămică, pe lângă toate activitățile de mai sus).

 

Și, recunosc, aveam și propria mea (mică) prejudecată: din experiență, am observat că stiliștii tind să își îmbrace clienții „după chipul și asemănarea lor”, adică un stilist cu apetit minimalist te va duce inevitabil spre acea zonă, cineva extravagant te va sfătui să fii mai îndrăzneț și tot așa.

 

Pe Mariana o admiram pentru stilul ei eclectic și foarte colorat, în care emana o siguranță de sine imbatabilă. Nu mă gândeam însă că stilurile noastre vestimentare puteau fi compatibile. Aveam să înțeleg mai târziu că nici nu trebuiau să fie. Nu asta e ideea în styling, atunci când e făcut cum trebuie. Nu e o „uniformă” sau un rețetar, ci o analiză științifică personalizată în cel mai mic detaliu.

 

Prima dată când am stat de vorbă doar noi două, față în față, am înțeles din primele cinci minute că am în față O POVESTE. Pentru că, într-un domeniu precum STILUL PERSONAL,  în care se vorbește despre talent, gusturi bune, simț estetic și alți termeni diafani, Mariana vorbește despre „hard facts”: geometrie, știință a culorilor, psihologie, chimie, fizică.

 

Nu le găsește clientelor ei stilul potrivit pentru că are un al șaselea simț la culori, ci pentru că a studiat și a documentat în ultimii opt ani felul în care culorile ne schimbă fizionomia și ne pun în valoare sau ne fură din strălucire.  Nu le ajută să-și aleagă garderoba după „fler”, ci analizând geometria hainelor și armonizând-o cu formele corpului lor. Totul, la Mariana, are o explicație.

 

Mi-a mărturisit că multe cliente se tem la început că „n-o să le mai dea voie să poarte culoarea preferată”, iar ea râde. ”După ce vei vedea cum îți luminează fața o anumită culoare și cum alta îți scoate în evidență cearcănele și îți face fața mai plină, tu singură n-o să mai vrei s-o porți”, explică Mariana.

 

Multe femei se tem de stiliști fiindcă îi văd ca pe niște „specialiști” care aterizează în viețile lor și, cu prerogativele pe care le oferă statutul de expert,  încep să „împartă dreptatea”: asta da, asta nu; asta e urâtă, asta e frumoasă; asta nu-ți vine bine, asta da. Cel puțin aceasta e percepția pe care o au multe femei cu care am vorbit, iar întrebarea doamnei care se temea că „n-o să mai aibă voie” să poarte ce-i place e pertinentă. Tocmai de asta, Mariana nu forțează nimic, ci ajută fiecare clientă să se descopere pe sine, printr-un proces atent-gândit, pe pași și etape. Cu știință, nu doar cu fler.

 

Mi-a făcut o deosebită plăcere să povestesc cu Mariana despre modă și stil tocmai pentru că discursul ei este unul concret, realist și bazat pe lucruri testate, fundamentate, dovedite. Orice îți spune este susținut de un exemplu sau de o explicație. Orice afirmație are în spate ceva deja-analizat și întors pe toate părțile.

 

Trăim într-o țară în care toți avem impresia că ne pricepem la toate și că „din poignet” putem să facem orice foarte ușor. Când cunoști un om precum Mariana, îți dai seama câtă muncă înseamnă să faci lucrurile ca la carte. Să răspunzi la „De ce?”-uri și să nu oferi femeilor doar „rețeta”, ci tot raționamentul din spate.

 

Este exact ca diferența între nutriționistul care îți dă o foaie trasă la xerox cu ceea ce să mănânci și cel care te învață cum să combini alimentele ca să mănânci sănătos toată viața. Mariana nu vine să-ți arunce jumătate din garderobă și să te informeze cum te vei îmbrăca de mâine. Vine să-ți arate cum să decizi singură ce vei îmbrăca de mâine.

 

Interviul de mai jos este lung și detaliat, tocmai fiindcă găsirea unui stil personal necesită răbdare, atenție și timp. La final, veți rămâne cu mai mult decât povestea Marianei și cu amănuntele palpitante ale muncii ei. Veți înțelege la nivel profund ce înseamnă stilul unic al fiecăreia, de ce este atât de greu de găsit și de unde începe drumul.

 

FINE SOCIETY: Mi-ai povestit că ai făcut o mulțime de cursuri. De la croitorie la coaching și o întreagă înșiruire de competențe. De unde vine această sete de lucruri noi și cum ți-au folosit până acum fiecare dintre lucrurile pe care le-ai studiat?

Mariana Romanică: M-a fascinat încă din copilărie metamorfoza, fie că vorbim despre răţuşca cea urâtă care devine lebădă, fie că vorbim despre Cenuşăreasa care devine prinţesă, de omida care se transformă în fluture sau de şlefuirea unui diamant.

 

 

Profesând din postura de Consultant de Imagine, am constatat că oamenii pot susţine doar acea imagine cu care rezonează din interior. Aşa am ajuns să studiez partea de psihologie, coaching şi dezvoltare personală.

 

Mi s-a părut o latură esenţială, atât pentru a înţelege nevoile clientului, cât şi pentru a-i oferi cele mai bune rezultate.

 

Apoi, deşi restul consultanţilor de imagine se focusează doar pe vestimentaţie, eu am ales să acopăr şi latura de estetică, pentru că – în realitate – imaginea unui om se compune din tot ceea ce vedem la el, “din cap până-n picioare”.

 

M-am specializat pe latura de machiaj, stilizare a sprâncenelor şi coafură, tocmai pentru a putea oferi clientelor mele atât sfaturi competente în această arie (ceea ce oricum îmi cereau, deci era o nevoie neacoperită sau greu de acoperit în altă parte), dar şi pentru a le putea oferi servicii de specialitate, cum ar fi cursuri de automachiaj, cursuri de self-hair-styling şi stilizarea profesională a sprâncenelor.

 

Setea de lucruri noi vine în primul rând dintr-o iubire sinceră pentru oameni şi pentru meseria mea. Îmi doresc ca femeile să plece fericite după întâlnirea cu mine, iar acea fericire să dureze.

 

Cum noi suntem fiinţe complexe, e nevoie de competenţe complexe pentru ca rezultatele să fie de calitate și să rezoneze cu adevărat cu sinele omului din faţa mea.

 

Toate aceste compentenţe mă ajută să descifrez omul cu care stau de vorbă, lucru care mai târziu mă ajută să aleg, dintr-o mie de piese vestimentare, exact cea care i se va potrivi perfect din toate punctele de vedere. Unii ar putea să numească asta talent, eu spun că este vorba despre cunoaştere.

 

 

Vestimentaţia şi hainele nu sunt deloc ceva superficial, aşa cum vrea societatea să credem. Este de fapt un subiect intim, care de multe ori poate ascunde multă durere și frică. Nu-i de ajuns un curs after work de 3 săptămâni ca să lucrezi cu astfel de emoţii.

 

Dacă peretele meu e plin de diplome, este pentru că standardul meu personal despre ce înseamnă competenţa în consultanţă de imagine este foarte înalt.

 

Atât de înalt încât în fiecare an mai adaug o aptitudine nouă, în funcţie de nevoile noi pe care le identific la clientele mele.

Cât de importante sunt culorile potrivite în definirea imaginii noastre publice și câți dintre noi ne îmbrăcăm realmente cu ceea ce ne stă bine?

Mariana Romanică: Majoritatea oamenilor, fie ei bărbaţi sau femei, fac alegeri vestimentare în funcţie de generalul “mi se pare că îmi stă bine”. Din păcate, în cele mai multe dintre cazuri acest “mi se pare” este reprezentat de o serie de informaţii şi influenţe din exterior, menite să seducă mintea noastră spre a face diverse achiziţii.

 

 

Cum evaluezi dacă ceva îţi stă cu adevărat bine? Care este baza logică, ştiinţifică, a acestui concept aparent empiric şi subiectiv de “Îmi stă bine”? Oamenii nici măcar nu se gândesc că ar putea exista o “formulă”, dar ea există şi este 100% obiectivă.

 

Mai mult, se aplică atât în ceea ce priveşte culorile, croielile hainelor şi stilul vestimentar.

 

Formula se numeşte ADN Stilistic şi se bazează pe ştiinţe exacte precum chimie, fizică (în cazul culorilor), geometrie (în cazul croielilor) și nu numai. Răspunsurile se obţin din interior, au legătură cu propria persoană, cu caracteristicile noastre fizice, coloristice şi morfologice.

 

Astfel, culorile care ni se potrivesc sunt determinate de nuanţa şi subtonul pielii noastre, de culoarea ochilor şi a părului şi de cum interacţionează ele în raport cu trăsăturile noastre. Asortarea potrivită a culorilor se stabileşte şi ea, pentru fiecare persoană în parte, personalizat, tot în funcţie de caracteristicile cromatice naturale.

 

Practic, în definirea imaginii noastre publice, culorile alese sunt vitale din două motive. În primul rând, fiecare culoare transmite un anumit mesaj, iar culorile pe care alegem să le folosim ar trebui să transmită cine suntem noi sau măcar ceea ce vrem noi să exprimăm.

 

În al doilea rând, când transmitem un mesaj fals sau care nu ne reprezintă, discrepanţa dintre adevărata noastră natură şi sinele autentic este foarte vizibilă, aproape imposibil de susţinut artificial pe termen lung şi cu efecte neplăcute asupra stării noaste interioare.

Gustul, simțul estetic, țin de busola noastră interioară sau sunt o știință care se studiază și se educă?

Desigur că există persoane cu o afinitate pentru estetică sau poate un talent aparte, însă busola interioară este şi ea influenţată de mediul în care ne naştem, învăţăm şi trăim. Ambele se pot educa până la nivelul la care avem nevoie de ele, fie că vorbim de punerea în practică în viaţa de zi cu zi, de o profesie sau chiar de artă.

 

Estetica are o mulţime de reguli bazate pe proporţii perfecte şi armonie, aşadar oricine este dispus să se dedice studiului acestora poate crea apoi estetică, fie că vorbim despre vestimentaţie, design de produs sau design interior. 

 

Pentru a aplica însă estetica pe oameni – mai ales în vestimentaţie – nu trebuie să iubeşti bunul gust şi estetica, ci trebuie să iubeşti oamenii.

 

Mi-ai spus că oamenii aleg până și operele de artă, instinctiv, în funcție de culorile care îi reprezintă. Cât de dificil e procesul de conștientizare: să realizezi ce te reprezintă, ce vrei să exprimi și, automat, toate piesele să cadă la locul lor? 

În realitate, este foarte uşor. Cu o singură condiţie: să-ţi doreşti să afli informaţia. Conştientizarea apare după ce ai consimţit că-ţi doreşti un răspuns. Altfel, necăutând răspunsul, nu te interesează informaţia.

 

Persoanele care aleg să apeleze la specialişti, externalizând astfel diverse aspecte ale vieţii lor, înţeleg că aceştia deţin o metodă care funcţionează şi se bazează pe aceasta pentru a obţine un rezultat personalizat.

 

Majoritatea clientelor mele îmi spun: ”Mi-e teamă că n-o să mă mai laşi să port culoarea X, care e culoarea mea preferată”. Eu mereu răspund acelaşi lucru: „Odată ce vezi cu ochii tăi că o culoare îţi deformează faţa, vei decide tu singură că nu mai ai nevoie de ea în garderoba ta, vei alege tu să nu o mai porţi. Pur şi simplu nu te va mai interesa.”

 

Toate piesele de puzzle pică atât de frumos la locul lor încât ţi se deschide un întreg nou orizont. E ca şi cum descoperi o nouă lume şi porneşti în explorarea ei. Conştientizarea vine la pachet cu mult entuziasm, acceptare şi iubire de sine, întoarcere la rădăcini. 

Care este principala barieră pe care ai văzut-o la femeile românce, în materie de stil?

Principalul neajuns este sentimentul că nu sunt suficient de bune. Majoritatea femeilor nu cred despre ele însele că sunt sau că pot fi frumoase, că pot arăta bine, că pot fi și/sexy/feminine. Pur şi simplu au o barieră mentală – care de obicei este ascunsă după nesiguranţe legate de cum arată corpul lor, sau îndemânarea personală de a se aranja, de machiat, coafat etc.

 

Cel mai bun mod de a elimina această barieră este să le demonstrezi faptic că se înşală, îmbrăcându-le în hainele potrivite şi făcându-le să vadă acea frumuseţe, eleganţă, feminitate care era deja acolo, doar că nu era pusă în valoare corespunzător. Oglinda este întotdeauna mâna mea dreaptă. 

 

Apoi, eu aleg de fiecare dată să le explic şi procesul mental prin care creierul păcăleşte corpul să vadă doar unele lucruri, fie ele negative sau pozitive.

 

Funcţionează întotdeauna, dar nu este un truc. Este know how-ul consultanţei de imagine și e bazat pe ştiinţă. Tocmai de aceea nu dă greş.

Mi se pare fascinant că ai reușit să jonglezi atâtea cursuri, doi copii, un business, plus o imagine de femeie mereu cool și pusă la punct: care e „stategia ta de viață” în acest sens și cum ți-ai forjat-o în timp?

 

Totul este doar la nivel de percepţie, aşa cum bine punctezi. Ţi se pare fascinant pentru că eu arăt lumii doar partea din viaţa mea care face totul să pară fascinant. În realitate, fiecare dintre noi renunţă la ceva, pierde ceva, ratează ceva sau strică ceva. 

 

Strategia mea de viaţă este că n-am ales niciodată drumul uşor, n-am luat-o niciodată pe scurtătură.

 

Am muncit 8 ani neîntrerupt, (şi mulţi alţii înainte, pentru că la fel am tratat şi şcoala, liceul, facultatea). N-am dormit zeci de nopţi, mi-am sacrificat timpul liber, vacanţele şi cam tot ce se putea sacrifica. 

 

Asta a venit cu un preţ foarte mare, pe care îl plătesc cu aceeaşi perseverenţă cu care am depus şi toată munca.

 

Pur şi simplu am nişte idealuri în ceea ce priveşte performanţa personală şi omul care vreau să fiu – şi fac tot ce pot eu pentru a ajunge acolo. Sunt o romantică incurabilă, care nu înţelege conceptul de a renunţa. Încă mai am foarte multe de corectat şi îmbunătăţit la mine.

Cum a luat ființă „garderoba capsulă” și cum ai perfecționat-o? Îmi spuneai că poți, cu o valiză conținând doar 13 piese, să pleci câteva luni undeva și să fii ultra-creativă zilnic.

Garderoba-capsulă este un concept genial, care mă animă prin simpla idee că există. 13 piese, din care poţi face peste 70 de ţinute. Nu-i aşa că sună excelent?

 

 

Nu am inventat eu acest concept, evident. Există de foarte mult timp, chiar mi-a fost predat la şcoală. Ce am adus eu în plus este faptul că i-am adăugat esenţă. Formula cu care lucrez eu a luat naştere din nevoia clientelor de a simplifica şi totodată din dorinţa personală de a combate idea preconcepută că ai nevoie de multe resurse pentru “a arăta bine” mereu.

 

Eu lucrez cu această formulă în mod personalizat. Mai exact, la baza aceastei garderobe capsulă stă ADN-ul Stilistic despre care îţi povesteam adineauri. Secretul datorită căruia cele 13 piese se transformă în peste 70 de ţinute (garantat) este că acele 13 piese sunt alese 100% personalizat pentru fiecare persoană în parte. Aşadar, selectez fiecare dintre cele 13 piese în funcţie de stilul, culorile şi croielile potrivite pentru clienta căreia îi construiesc capsula.

 

Metoda mea include secrete din codurile vestimentare, elemente de dressing-up şi dressing-down, piese de bază, element-cheie şi o strategie anume de utilizare a texturilor, a imprimeurilor şi a utilităţii hainelor. Fiecare garderobă-capsulă în parte devine apoi un întreg univers, care povesteşte totul despre cea care o poartă, adăugând accesorii, încălţăminte, bijuterii, poşete şi detalii despre machiajul şi coafura cu care urmează să porţi fiecare ţinută în parte.

 

 

De altfel, o astfel de garderobă capsulă se realizează în 6 paşi, reprezentând 6 sesiuni stilistice: analiza cromatică, forma corpului, stil vestimentar, analiza garderobei, personal shopping şi outfit-portofolio.

 

La final, vei avea nu doar o garderobă capsulă, ci tot ce e necesar pentru a-ţi construi look-ul zi de zi, aşa cum îţi doreşti, indiferent de situaţie. Garderoba capsulă se raportează de obicei la un interval de 6 luni sau 1 an, în funcţie de clima oraşului în care clienta locuieşte.

Care sunt pașii „ADN-ului stilistic” și cum pleacă femeile după ce au trecut prin program? Practic au un kit despre stilul lor, pentru toată viața.

Da. Partea excelentă a ADN-ului stilistic este că informaţiile nu au dată de expirare. Este o investiţie care se amortizează de fiecare dată când te îmbraci, adică zilnic.

 

 

Primul pas îl reprezintă sesiunea stilistică dedicată stilului vestimentar. Ea reprezintă o radiografie serioasă a sinelui, din mai multe puncte de vedere, Este o discuţie de aproximativ 3 ore, ghidată de un chestionar care însumează astăzi 10 pagini. Pe baza ei se va contura propunerea finală referitoare la abordarea unui anumit stil vestimentar.

 

Al doilea pas este sesiunea dedicată culorilor. Analiza Cromatică începe cu un test care are loc  în faţa oglinzii, un test care va lăsa propriul nostru chip să dea răspunsuri. Vezi cum, pur şi simplu, unele culori îţi transformă chipul: cu cele potrivite arăţi luminoasă, odihnită, radiezi, simetria trăsăturilor iese în evidenţă; cu cele nepotrivite se accentuează cearcăne, ochii sunt obosiţi şi căzuţi, faţa se aplatizează, obrajii par mai plini, etc.

 

Cu ajutorul testului cromatic, se formează paleta de peste 40 de culori, urmând apoi discuţia despre modul lor de asortare, diverse combinaţii pentru diferite ipostaze, culori pentru machiaj, manichiură, culoarea părului şi nuanţa reflexului ideal (pentru cine se vopseşte), nuanţele potrivite pentru metal, bijuterii, accesorii, imprimeuri.

 

Al treilea pas este sesiunea dedicată formei corpului. Aici identificăm forma corpului cu ajutorul a 5 măsurători cheie (nu 3, aşa cum apare peste tot pe internet) şi apoi în funcţie de forma corpului şi detaliile specifice care ţin de morfologie, identificăm croielile ideale pentru fiecare piesă vestimentară în parte, lungimile potrivite, liniile, textura, tipul de material, tipul de decolteu, accesoriile, bijuteriile, forma feţei şi coafura potrivite.

 

Există o opţiune diferită, pe 3 grade de complexitate a informaţiilor, în ceea ce priveşte Analiza Cromatică şi Forma Corpului. 

 

 

Desigur că, pe măsură ce evoluăm, ne transformăm sau au loc anumite evenimente în viaţa noastră, aducem update-uri informaţiilor iniţiale. De obicei, acest lucru se întâmplă prin sesiunile de Style Coaching, recomandate la fiecare 6 luni (mai ales în primii doi ani de la realizarea ADN-ului Stilistic).

 

Totul funcţionează după o metodă precisă, care s-a rafinat din ce în ce mai mult în peste 8 ani.

Garderoba-capsulă și ADN-ul stilistic sunt creațiile tale, programe în care ai pus totul. Cât de greu e să inventezi ceva nou și util, într-un domeniu în care totul s-a cam făcut și unde există tone de informație și… zgomot? 

Eu cred că nu este deloc greu, când ești cu adevărat atent la nevoile fiecărui client în parte. Când îţi pasă cu adevărat de oameni şi eşti dispus să îi asculţi, mai ai nevoie doar de voinţă pentru ca ideea să apară – să ai o atitudine proactivă faţă de business-ul tău. Apoi, tot voinţa este necesară pentru a pune în practică idea şi a o transforma într-un bun, tangibil sau intangibil, care să le îmbunătăţească clienţilor tăi actuali sau viitori, calitatea vieţii. 

 

Un astfel de exemplu este serviciul meu 24/7 style advice. Este un abonament lunar, destinat exclusiv clientelor din Inner Circle, care le dă acces la informaţii – de obicei întrebări despre ţinute, cumpărături, asortări, bijuterii, culori, etc – 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Practic, ele îmi pot trimite un mesaj text, vocal, video oricând, iar eu le voi răspunde pe loc sau în cel mai scurt timp posibil.

 

Serviciul acesta a luat naştere pentru că majorităţii clientelor îi era ruşine să îmi scrie şi să mă întrebe ceva, de teamă să nu mă deranjeze în viaţa privată (timp liber, copii, etc). Odată ce a devenit un serviciu pentru care ele plătesc, sentimentul de vinovăţie şi ruşine a dispărut şi comunicarea funcţionează la flux normal.

Care au fost persoanele care te-au marcat, dintre cele cu care ai lucrat pe partea de stil?

 

Am mai multe exemple, însă în general m-au marcat extremele. Persoane care nu reuşesc să aplice nimic din ceea ce am discutat, pentru că problemele emoţionale sunt atât de complexe încât afectează stima de sine şi cu totul calitatea vieţii. Asta pe de-o parte.

 

Pe de altă parte, femei care au aplicat totul şi au făcut toate eforturile la modul real, care acum te hipnotizează prin simpla apariţie, văzându-le pe stradă. Mi s-a întâmplat asta recent, la o întâlnire cu una dintre clientele mele. Privind-o, am experimentat inefabilul pentru prima dată într-un astfel de context.

 

Cele mai frumoase lucruri care îmi mi se întâmplă însă, sunt mesajele de la clientele mele.  Am primit odată un mesaj în care clienta îmi mulţumea, spunându-mi că este prima vacanţă din viaţa ei în care se simte frumoasă şi de care se bucură. Mi-au dat lacrimile instantaneu de la emoţie. Asta îmi place să trăiesc.

Crezi că un nou stil și o nouă imagine pot însemna un nou destin?

Este demonstrat deja faptul că oamenii care se ocupă de imaginea lor şi afişează un look “curatoriat” sunt trataţi mai bine şi plătiţi mai bine decât cei care sunt neglijenţi. 

 

Dincolo de asta, este însă ceva mult mai important, care schimbă regulile jocului şi poate schimba destinul. Se numeşte stimă de sine. O imagine nouă, un stil nou (sau îmbunăţit) ne creşte stima de sine şi îmbunătăţeşte percepţia noastră despre sine.

 

Acest fapt creează efecte pozitive pe toate planurile vieţii noastre, aduce entuziasm, care ne oferă apoi voinţa şi puterea de a face lucruri pe care înainte nu aveam curajul să le facem. De aici, obţinem constant rezultate noi, neaşteptate, care ne cresc încrederea în noi şi randamentul. Devenim astfel mai buni la locul de muncă, în viaţa personală, cu noi înşine. Este un punct de la care poţi merge doar în sus.  

 

Aşadar, ca să îţi răspund la întrebare: CRED.. Cred în puterea noastră de a ne reinventa şi ştiu sigur că o nouă imagine şi/sau un nou stil ajută. Ajută fie ca începutul nou de drum să fie mai uşor sau ajută efectiv să ia naştere un nou drum.

 

Pe Mariana Romanică o găsiți pe platforma ei, MarianaRomanică.ro, unde aveți și toate detaliile legate de activitatea și serviciile ei. Pentru mine, ADN-ul stilistic și Garderoba-capsulă sunt programate deja pentru această vară, pentru că meticulozitatea ei m-a convins.

Foto: Arhiva personală

2 Comments

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.