Despre tot ce-i fin și fain

Bella Hadid este ambasadorul „milenist” al TAG Heuer

By 14 februarie, 2017Lifestyle
read time 2 min
Foto: Eugene Gologursky/ Getty Images for TAG Heuer
 
14 februarie, 2017

Bella Hadid este ambasadorul „milenist” al TAG Heuer

Supermodelul anului 2016 și celebritatea digitală cu cea mai mare creștere a numărului de fani pe rețelele sociale anul trecut – 10 milioane – a devenit ambasador al brandului elvețian de ceasuri fine TAG Heuer. Noul statut al Bellei Hadid spune multe despre relația orologeriei elvețiene cu generația „Millennials”.

by
dcup_bellahadid_pure

 

Să fii ambasador al unui mare brand orologer la 20 de ani nu e puțin lucru, dar Bellei Hadid îi vine mănușă. În aceeași săptămână în care sora ei, Gigi Hadid, și-a lansat colecția de modă cu Tommy Hilfiger, Bella a devenit chipul tânăr și proaspăt al TAG Heuer.

 

Dincolo de identitatea ei de celebritate social media, Bella iubește fotografia, iar contul de Instagram este, parțial, produsul pasiunii pentru lumini și umbre, încadrări artistice și momente studiate. Este un „Millennial” în adevăratul sens al cuvântului, adică exact generația cu care brandurile orologere elvețiene (și cam toate brandurile din lumea luxului) aspiră să se conecteze rapid și firesc în următoarea perioadă.

„Să o avem pe Bella în echipă înseamnă să reconectăm TAG Heuer cu Millennials, cu generațile tinere, dar și cu spiritul avangardist al brandului. E același spirit care ne-a împins mereu să facem lucrurile diferit, să inovăm și să îndrăznim. Aveam nevoie de cineva precum Bella pentru a surprinde spiritul și îndrăzneala tinerilor de azi”.

Jean-Claude Biver

CEO TAG Heuer și Chairman al diviziei de ceasuri LVMH Group.

Eugene Gologursky/Getty Images for TAG Heuer

Bella Hadid și CEO-ul TAG Heuer Jean-Claude Biver. Foto: Bennett Raglin/Getty Images for TAG Heuer

3 lucruri de ținut minte despre acești Millennials de care vorbește toată lumea:

Sunt antreprenori din naștere

Ideea de a aparține unei corporații li se pare passé mileniștilor și nu le satisface îndeajuns de mult ego-ul. Au o creativitate neîngrădită și încredere totală în propriile talente. Dacă generația noastră își chestiona adesea capacitatea de a duce la bun-sfârșit proiectele, „Millennials” n-au niciun dubiu. Iar dacă totuși dau greș, trec mai departe fără prea multe bătăi de cap, așa că își permit să-și testeze toate talentele sau pasiunile până când îl găsesc pe cel care se poate transforma în job.

Sunt egolatri

Spre deosebire de noi, „Milennials” nu cred în principiul „după faptă și răsplată” și nu li se pare nimic ieșit din comun să-și traseze scopuri mari la vârste fragede. N-au fost educați în spiritul câștigului venit strict ca recompensă în urma efortului, așa că li se pare firesc să fie lăudați, apreciați și bine-plătiți pentru munca lor, indiferent de context.

 

Păstrând proporțiile, am putea învăța multe de la modul lor de a se raporta la propria persoană, fiindcă elimină multe dintre punctele nevralgice ale propriei noastre generații. Pentru mileniști nu există „Nu cred că merit” sau „Poate n-am suficientă experiență/talent/abilitate”.

Nu cred în reguli

Dacă noi am fost crescuți să respectăm sistemul deja-existent înaintea noastră și să ne găsim portița de a ne înregimenta cât mai elegant în el, devenind medici, avocați, jurnaliști, actori sau orice meserie din nomenclatorul deja-existent al vieții, „Milennials” nu au acest sistem de referință.

 

Sunt conștienți că lumea în care trăim e una a concurenței acerbe, că brandul personal îi poate ajuta să iasă în evidență și că nu-și pot decide cariera înainte să-și strunească propria identitate. Ca urmare a eforturilor îndreptate spre personal branding și social media, cei mai talentați și isteți dintre ei ajung de multe ori să-și inventeze joburile dorite, grație capitalului de imagine câștigat.

Pentru că sunt antreprenori prin excelență, orientați spre branding personal și foarte pragmatici în toate deciziile de viață și carieră, Millennials câștigă considerabil mai mult decât generațiile anterioare, de la vârste fragede, devenind pepiniera preferată de clienți pentru brandurile din industria luxului. Celebritățile relevante pentru ei se transformă, automat, în ambasadori importanți pentru toate brandurile din vechea și noua gardă.

A Fresh New Face For TAG Heuer

 

Brandul TAG Heuer se găsește în România la Orologeria GALT

Pentru mai multe articole, povești și inspirații, mă puteți urmări pe paginile de INSTAGRAM și FACEBOOK