Despre tot ce-i fin și fain

Cămașa albă de vacanță: tu ce porți de 1 mai la mare?

By 27 aprilie, 2017Lifestyle
read time 1 min
 
27 aprilie, 2017

Cămașa albă de vacanță: tu ce porți de 1 mai la mare?

Pentru al doilea an consecutiv, colecția-capsulă „Cămașa albă de vacanță” reunește trei femei deosebite, plus o echipă cool. Bloggerul Noemi Meilman, Alina Rachieru de la „Pineberry” și designerul grafic Marina Moldovan de la ”Skin Deep” au creat două cămăși care au mai mult decât concept. Au suflet.

by

Pe Noemi Meilman o cunosc de 4 ani, dar e ca și cum aș cunoaște-o de o viață. Pe lângă blogul personal și strategia de comunicare pe care o face alături de Adriana Chiper cu „The Station”, este militant activ pentru protecția animalelor, crește un băiețel adorabil și face periodic colecții-capsulă de cămăși sau papetărie, două dintre pasiunile ei. Motto-ul ei, care se regăsește și pe pagina blogului, este „Believe in Gentlehood”. I se potrivește perfect.

 

Pentru vara aceasta, Noemi a pregătit o nouă colecție de „Cămăși albe de vacanță”, un concept relaxat și creativ pentru toți cei care iubesc vara. Lansată inițial în vara lui 2016, actuala serie de cămăși păstrează aceeași echipă: Alina Rachieru de la Pineberry (care a venit cu croiala smart și purtabilă), Marina Moldovan de la Skin Deep (responsabilă de grafica celor două cămăși) și Noemi Meilman, creatoarea conceptului.

 

Cămășile sunt albe, simple, dar au două inscripții pe spate, astfel încât să fie ușor de purtat și de asortat, dar să reprezinte de asemenea un manifest și să aibă un twist discret.

Temele de anul acesta sunt: 

 

Walking The Streets of Love”: mesaj de susținere și tribut adus comunității LBGTQI+ și luptei acesteia pentru drepturi egale;

 

Hungry Eyes”: un omagiu adus peliculei “Dirty Dancing”, cu Patrick Swayze și Jennifer Grey în rolurile principale, care împlinește vara aceasta 30 de ani de la premieră. Totodată, este și un manifest feminist subtil;


Pentru ca echipa de creație din spatele „Cămășii albe de vacanță” susține diversitatea și frumusețea naturală, niciuna dintre fotografiile de campanie (realizate de Virginia Lupu) nu a fost retușată.

 

Fiecare cămășă costă 160 de lei și poate fi achiziționată de pe magazinele online Pineberry, Skin Deep, din concept store-ul Molecule-f din Mall Promenada și de pe magazinul online Molecule-f. La fiecare cămașă “Walking The Streets of Love” vândută, 10 lei merg către organizația nonguvernamentală MozaiQ.

Pentru mai multe articole, povești și inspirații, mă puteți urmări pe paginile de INSTAGRAM și FACEBOOK